Probleem

In de fieldservice worden techniekers regelmatig geconfronteerd met complexe problemen, maar hebben ze vaak beperkte toegang tot de benodigde expertise op afstand en kampen ze met inefficiënte communicatie. Dit resulteert in vertragingen, hogere kosten en een lagere efficiëntie, wat de algehele kwaliteit van de dienstverlening zwaar beïnvloedt. Ons doel is om fieldservicebedrijven te transformeren door duurzame en innovatieve AR-technologie aan te bieden die samenwerking op afstand gemakkelijker maakt, problemen sneller oplost en de efficiëntie verhoogt.

Oplossing

TechSync Connect ontwikkelt innovatieve software voor bedrijven in de fieldservice. Met onze technologie verbinden we buitentechnici en mastertechnici via AR-brillen, waardoor real-time ondersteuning en visualisatie mogelijk worden bij complexe problemen. Dit versnelt processen, verhoogt efficiëntie en zorgt voor betere samenwerking. Dit zal duurzame oplossingen bieden, aangezien er minder verplaatsingen moeten gemaakt worden. Ons doel is om fieldservicebedrijven te helpen sneller, slimmer en effectiever te werken.

Ons team

Wij zijn studenten industrieel ingenieur in de afstudeerrichtingen bouwkunde en elektromechanica, gedreven door een gedeelde passie voor ondernemerschap. Wat ons uniek maakt, is de sterke vertrouwensband en de kritische blik die we op elkaars werk durven werpen. We vullen elkaar niet alleen technisch aan, maar versterken elkaar ook in visie, strategie en uitvoering. Door onze complementaire vaardigheden en gedeelde drive vormen we een hecht en toekomstgericht team dat steeds op zoek gaat naar impactvolle en duurzame vernieuwing.

Contact:

Kamil Van der Auwera: +32472190958

Thijs Costermans: +32468203155